söndag 15 januari 2012

Barnfriahelgen över..

Nu ska vi snart hämta hem våra älskade ungar!! .. fast det är såklart skönt att vara utan dem en helg, verkligen skönt få samla energi inför kommande vecka så längtar man efter att det ska bli söndag också så man får hämta hem dem :)

Tror vi ska åka snart så är vi där när dem vaknar, hinna ut med hundarna så dem får springa av sig lite energi innan det blir mörkt.

Maddi och fam skulle också komma till mamma och pappa, bra det så man får mysa lite med Anton :) Har ju förresten glömt att berätta att i slutet av den här månaden ska vi systrar tatuera oss!!!!!!!!!!! Vad har jag gett mig in i, hatar ju smärta men det går nog den är inte så stor, tror ni får vänta och hellre få se resultatet när det är klart ;) Vi ska göra likadan, på samma ställe alla tre :) .. jag ska göra den FÖRST annars gruvar jag ihjäl mig, dem andra syrrorna har ju redan tatueringar, iaf Tessa (massor), man kanske får blodad tand precis som henne? :) Har sagt innan det här blev bestämt att jag vill tatuera in tjejernas namn, får se hur jag känner efter :)

Nu skidor!

2 kommentarer:

  1. Skönt med en barnfri helg. Att dessutom få vara hemma måste kännas skönt. Jag längtar till Elins fest, då har vi barnvakt :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad spännande med en tatuering! Jag ska också tatuera mig någon gång. Just nu är det det faktum att det kostar pengar som gör att jag inte kommer mig för. Jag är inte så rädd som dig;) Hoppas ni hade det mysigt i helgen. Jag väntar spänt på bilden på dig med lugg:) Hoppas vi ses snart! Puss

    SvaraRadera