torsdag 26 januari 2012

Är med basta!

Nu får det vara nog med att Astrid är vaken på nätterna, varje natt! Vi sa det igår, det har väl som blivit en vana att hon kommer in till oss nu varje natt och så vägrar jag at ha, hon somnar ju ändå inte på en gång utan kan ju hålla på och stöka i flera timmar, inte grina utan stöka, man blir ju tokig!

Inatt så testade jag, jag skriver jag för att David aldrig hör dem, när han väl hör dem då är dem "pigg" så det gör inte mig något att kliva upp, såklart ibland när jag inte orkar så sparkar jag i han då blir det fart :) .. men iaf, Linnéa är lite förkyld också så inatt blev det väl lite extra, hon som annars brukar sova, gick in dit x antal gånger, hon hostade så fick greja med kudden och så men hon sov. Astrid "vaknade" till, hon är inte riktigt vaken, ock små grinade, stoppade in nappen, tvärsomnade, så höll jag på som sagt x antal gånger MEN hon sov i sin säng hela natten, till 7.40, nu ska vi testa så här får se om det funkar! :)


Laddar för 30 årsfest pålördag i Indal för Bästa tvillingElin, är Astrid Lindgren tema, jag kommer skratta åt mig själv hela kvällen, kommer vara asful men det bjuder jag på :) Bild kommer absolut komma efteråt, vem tror ni jag ska vara? Bild på David kommer också men han kommer se betydligt bättre ut än mig :) MEN som brev på posten så har jag fått munsår, typiskt, nu blir det Anti i MASSOR!!!

1 kommentar:

  1. Prusseluskan?! :) hur som helst kommer du att rocka fett ;) kram min vän

    SvaraRadera