tisdag 20 mars 2012

Förrådsstädning KLART!

ÄNTLIGEN är förrådet städat och rensat, har varit att man har bara skyfflat in saker in där ochh sedan har det fyllts på. Började med städn. samma sommar som tjejerna kom, tänkte jag skulle vara klar med det när dem kom men så blev det alltså inte utan NU är det klart, bara nästan 2 år senare men gud så skönt känsla, det har som tyngt mig på nå vis men nu kan jag andas ut.

Och alla saker som skulle skänkas och slängas är borta! :)

Hade två mål innan jag börjar jobba på riktigt igen, att städa/rensa förrådet - Check! och framkalla alla kort som knäppts under dem här nästan 2 åren och sätta in i olika album + fylla i deras årsböcker fram till nu, har nästan framkallat alla, så det återstår några till att framkalla och sätta i olika album och skriva klart i årsböckerna, sedan så är jag nöjd! Har 3 veckor på mig!! :/

2 kommentarer:

  1. Duktig du är! Jag hade också såna planer innan Vincent skulle komma, men jag hann nog inte heller allt:) Huvudsaken att det blev gjort innan ni ska flytta till ert drömhus:)
    Alla våra oframkallade foton vill jag inte ens tänka på...
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Åhh önskar jag vore du just nu.. förrådet e en mörk fläck i livet!! Haha! Håller me Anna, foton de förtränger jag lite till... ;) puss på finaste du! /AnnaH

    SvaraRadera