onsdag 22 februari 2012

Uppdatering

Nu är det ett tag sedan jag skrev, var så aktiv där i början sedan gick det utför.. :)

Tycker veckorna går så fort, ska snart börja jobba, så sant som det är sagt, 10/4 börjar jag igen efter nästan 2 års ledighet, konstigt men skönt också att få lite rutin i vardagen än "bara" vara hemma :) MEN eftersom jag har en tjänst i förvaltningen så har jag ju ingen fast avdeln. så jag kan i princip hamna vart som helst, ska ringa till en människa på personal som har hand om placeringar och höra hur det går till, önska, kräva, putta bort någon? Vill ju helst jobba bara nätter också, trivdes så bra med vi får se hur det blir med det, kommer såklart skriva VART jag hamnar.

Astrids vakna nätter som jag skrivit om, hon har nu sovit hela nätter i ca 2 v, hade en vakennatt (2 timmar) i förrgår men inatt sov hon, man är ju dit någongång vissa nätter när hon kan sitta upp och prata lite eller grina till, men somnar om när man lägger ner henne, i med nappen och stoppar om henne, så det löser sig väl tillslut, är ju en början nu iaf :)

Blev mycket text i det här inlägget och mer finns att skriva men nu blir det frukost för alla inblandade sedan efter lunch åka och bada i Alnö på badhuset med Maria och Alfred, får se hur det går, känns lite gruvasamt men har ju Maria som har en extra arm också :)

1 kommentar:

  1. Skönt att Astrid tycker de en bra ide att sova på nätterna nu! Man blir ju så mkt gladare när ongarna sover om natten! :) Ses im!!! Kraam /AnnaH

    SvaraRadera