fredag 4 maj 2012

Glömt!

Har glömt att jag har en blogg, eftersom jag har en så modern mobil som en 3310 så kan jag inte mobilblogga som alla andra, därför glömmer man som bort att blogga, SKA skaffa mig en ny mobil men väntar på nå bra erbjudande! ;)

Jobbet rullar på, nu är man som inne i det, känns inte som man varit borta, bara lite :)
Får lite sem. i sommar också, lite bättre lön, ja det rullar som på :)

Förresten kanske jag ska berätta, vi ska bli en till i juni, vi har blivit med valp igen, en till Jämthund, en liten tjej :) Nu är det Hemnet som gäller varje dag. Det går ju från början och ett tag, allt går, vi kommer ju, eller David och tjejerna främst att vara i stugan ända tills slutet av aug, skönt.

Dagisplats är klart, Blå Draken blir det, käns jättebra, är ett personalkoperativt, ligger ovanför oss, inkoln. 20 aug, men försöker deela till iaf en vecka senare, får se, det lät inte omöjligt, vill ju vara i stugan så länge det går med tanke på valpen.

Imorgon väntas hudutställn. med Donna.

2 kommentarer:

  1. Jag fick läsa flera ggr innan jag insåg att nytillskottet va en vovve!! :) Åh va kul! Värsta familjen ni e!! :D grattis!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Men skaffa ny mobil då så du kan mobilblogga!! :P kraaam

    SvaraRadera